Regulamentul oficial al competiției sportive “CROSUL PRIMĂVERII”

0
2038

Data:27.05-2018 ora 11.00

Organizator: Primaria Navodari

Locul de desfasurare : Oras Navodari

Participanti: locuitori din orasul Navodari

Activitate: cros pe raza orasului Navodari conform traseului anexat

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORII SI REGULAMENTUL OFICIAL AL COMPETITIEI

Evenimentul este  destinat incurajarii sportului ptr toti in cadrul proiectului initiat de Primaria Navodari

Comisia de organizare a manifestarii sportive este formata din: Dinicu Constantin – Sef Serviciu Administrativ, Adam Florian – inspector de specialitate si Funda Constantin – muncitor calificat.

Participantii la Competitie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile din prezentul Regulament Oficial al Competitiei (denumit in continuare “Regulament Oficial”).

Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant pe site-ul oficial Primaria Navodari si Baza Sportiva “Stadion Flacara”.

Prin participarea la aceasta Competitie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial si ale legislatiei in vigoare aplicabile si sa semneze declaratia pe proprie raspundere pusa la dispozitie de catre Organizatori cu ocazia inscrierii, precum si in ziua concursului, la momentul validarii inscrierii.

 

SECTIUNEA 2. PERIOADA SI ZONA DE DESFASURARE A COMPETITIEI

2.1. Data si locul desfasurarii Competitiei:

Competitia va avea loc in ziua de duminica 27 mai 2018, incepand cu ora 11.00 in Navodari (zona de start si aria de concurs sunt marcate pe harta oficiala de pe site). Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica data evenimentului in cazul in care aspecte neprevazute impun aceasta schimbare.

Startul si sosirea in/din competitie vor fi amenajate la locul desfasurarii concursului la baza sportiva stadion,,Flacara’’Navodari . Inscrierea/validarea inscrierii la competitie si festivitatea de premiere vor avea loc in aceeasi zona de start/sosire.

Traseul de desfasurare a intrecerilor va fi insemnat cu garduri si/sau banda de delimitare si va avea in anumite puncte stabilite anterior persoane din partea organizatorilor, comisari de traseu. Acestia sunt responsabili pentru parcurgerea traseului in deplina siguranta de catre toti competitorii, precum si cu respectarea de catre concurenți a regulilor prevazute in prezentul regulament.

Competitia se desfasoara conform mecanismului Competitiei, asa cum este acesta detaliat in Sectiunea 3 din prezentul Regulament.

SECTIUNEA 3. MECANISMUL COMPETITIEI

3.1. Participantii si desfasurarea Competitiei

Aceasta competitie se adreseaza persoanelor pasionate de alergare, oricarei persoane careia starea de sanatate ii permite o alergare pe  distanta mentionata.Toti concurentii vor semna o declaratie ca sunt apti medical ptr acest tip de effort.

Concurentii profesionisti ,,activi’’ sau legitimati vor primii cupe,medalii si tricouri in afara competitiei .

Competitia ,,seniorilor’’va cuprinde o singura cursa de 4,2 km

Copiii vor fi insotiti de parinti, care vor complete si semna  cererile de inscriere .

Curse si premii pentru copii :

8-10 ani- 400m(cupe ,medalii,tricouri(feminin/ masculin)

11-14ani-800m(cupe, medalii,tricouri(feminin/ masculin)

15-17 ani-1600m(cupe ,medalii,tricouri(feminin/ masculin)

 

3.2. Distanta de parcurs

Participantii (18-50+) vor avea de parcurs un traseu de aproximativ 4,2 kilometri.

3.3. Traseul de concurs

Traseul de concurs este :start/sosire la stadion ,,Flacara’’-str.Constantei- str.Nuferilor-str.Delfinului- str.Plopilor-Sens giratoriu Kaufland-str Randunelelor-str.Albinelor- str.Constantei-Stadion Flacara

O harta exacta a traseului poate fi gasita pe site-ul oficial al Primariei Navodari

Traseul de concurs va fi semnalizat de catre organizatori prin benzi de delimitare-garduri si va fi supravegheat de comisari (arbitri) de cursa, amplasati in diferite puncte ale traseului.

3.4. Inscriere

Inscrierea participantilor se face cu cartea de identitate , completand Cererea de inscriere din Sectiunea de Formulare nr.I.

Data limita pentru inscrieri este  27 mai ora 10.00.

3.5. Taxa de inscriere

Nu se percepe taxa de inscriere.

3.6. Declaratia pe propria raspundere

Toti concurentii se vor prezenta cu buletinul de identitate si vor completa datele pe formularul de inscriere si  declaratia pe propria raspundere (apt din punct de vedere medical pentru a participa la competitie, conform modelului din Sectiunea de Formulare nr.II).

Este interzisa participarea la competitie/eveniment a persoanelor care au asupra lor bauturi alcoolice/droguri sau care se afla sub influenta acestora, a persoanelor care au asupra lor arme de orice fel, materiale explozive sau incendiare, substante iritant-lacrimogene sau cu efect paralizant, dispozitive pentru socuri electrice ori alte obiecte ce pot fi folosite pentru actiuni violente sau de tulburare a desfasurarii normale a derularii evenimentului.

Persoanele care vor incalca aceste prevederi vor fi indepartate din zona evenimentului de catre organizatori, chiar cu sprijinul organelor de politie, daca va fi cazul.

Zilele si orele cand pot fi depuse aceste declaratii sunt detaliate pe site-ul oficial al Primariei Navodari

3.7. Echipament si conditii de concurs. Numere de concurs.

Concurentii vor participa la competitie folosind propriul echipament. Se recomanda concurentilor sa poarte echipament de alergare corespunzator conditiilor meteorologice de la ora de desfasurare a competitiei (inclusiv incaltaminte adecvata).

Numerele de concurs vor fi puse la dispozitie de catre organizatori si se vor inmana concurentilor dupa completarea si semnarea declaratiilor pe propria raspundere.

Numerele de concurs se vor amplasa in zona pieptului/abdomenului a fiecarui concurent (pe partea din fata),  astfel incat sa fie vizibile.

3.8. Start si limite de timp

Ora 11.00 – limita de timp 90 minute

3.9. Stabilirea rezultatelor

Clasamentul pentru fiecare categorie se face in ordinea sosirii fiecarui participant.

La trecerea liniei de sosire se va cronometra si timpul in care fiecare participant va reusi sa parcurga intregul traseul .

Se vor intocmi clasamente separate pe fiecare categorie de la fiecare proba. Lista categoriilor este detaliata la punctul 3.1.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a comasa o categorie daca aceasta are mai putin de 5 concurenti.

3.10. Arbitrii de traseu

In diferite puncte ale traseului de alergare vor fi amplasati comisari de cursa (arbitri de traseu) care vor supraveghea respectarea traseului si a prezentului regulament de catre concurenti, iar in zona start/sosire vor inregistra fiecare trecere a concurentilor prin punctul respectiv. La sfarsitul cursei, aceste date vor fi cumulate si se va verifica numarul de treceri ale fiecarui concurent prin punctele respective. Daca unul dintre concurenti nu a cumulat numarul total de treceri prin toate punctele de control, atunci concurentul respectiv va fi descalificat.

Daca un comisar de cursa va observa o tentativa de ”taiere” (scurtare sau abatere) a traseului, concurentul respectiv va fi descalificat.

SECTIUNEA 4. ANUNTAREA SI INMANAREA PREMIILOR

4.1. Titluri si premii

Vor fi premiate locurile 1, 2 si 3 de la sectiunea Masculin/ Feminin,si sectiunea varstnici (masculin/feminin), din cursa seniorilor.

Premiile la cursa ,,seniorilor’’ce se vor acorda, sunt urmatoarele:

a) Masculin:

– Locul I – trening sport+rucsac sport+adidasi de alergare

– Locul II – trening sport ;

– Locul III – rucsac sport ;

b) Feminin:

– Locul I – trening sport+rucsac sport+adidasi de alergare;

– Locul II –– trening sport ;

– Locul III –  rucsac sport;

d) Varstnici (50+)

masculin:

Locul I – trening sport+rucsac sport+adidasi de alergare

Locul II –trening sport+rucsac sport;

Locul III –trening sport.

feminin:

Locul I –trening sport+rucsac sport+adidasi de alergare

Locul II –trening sport+rucsac sport

Locul III –trening sport

 

Premiile vor fi anuntate inainte de inceperea concursului. Pe langa premii, castigatorii vor primi si diplome. Primii 100 de participantii vor primi din partea organizatorilor tricouri si medalii

Festivitatea oficiala de premiere va avea loc dupa terminarea curselor (aproximativ 13.00) la locul de desfasurare a evenimentului.

SECTIUNEA 5. CONDITII ADMINISTRATIVE

5.1. Conditii administrative (pe timpul curselor)

Organizarea evenimentului revine Primariei Navodari care se ocupa de implementarea evenimentului si care pune la dispozitie arbitrii si voluntarii necesari bunei desfasurari a competitiei.

Pe durata desfasurarii cursei, participantii nu pot parasi traseul de alergare si nici nu il pot schimba, prin scurtare sau alegerea de trasee alternative, respectand si culoarul de delimitare trasat de catre organizatori si marcat cu banda. Participantii care renunta la cursa pe parcursul alergarii sunt rugati sa se prezinte in zona Start/Sosire pentru a anunta arbitrul de traseu din acea locatie despre acest abandon.

Competitia va beneficia de asistenta medicala pentru cazuri de accidentari care se va afla in apropierea zonei de start/sosire.

5.2. Conditii administrative (generale)

In conformitate cu legislatia in vigoare, Organizatorii vor face publice numele castigatorilor si premiile acordate in cadrul acestei Competitii. Lista castigatorilor va fi publicata dupa data de 28.05.2018 pe site-ul Primaria Navodari.

Organizatorii se obliga, de asemenea, sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor cu caracter personal.

Ca atare, Organizatorii se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal ale participantilor/ castigatorilor la prezenta Competitie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial, al declaratiei participantilor pe propria raspundere si legislatiei in vigoare.

Concurentilor le este interzisa aruncarea oricaror resturi, gunoaie in zona de desfasurare a competitiei sub sanctiunea descalificarii din competitie. Acestia vor putea folosi fie cosurile de gunoi amplasate in parc sau sacii menajeri pusi la dispozitie de catre organizatori in zona de start/sosire. Organizatorii vor asigura la terminarea evenimentului eliminarea deseurilor si depunerea acestora in containerele aflate in zona parcului.

Este interzisa participarea la competitie/eveniment a persoanelor care au asupra lor bauturi alcoolice/droguri sau care se afla sub influenta acestora, a persoanelor care au asupra lor arme de orice fel, materiale explozive sau incendiare, substante iritant-lacrimogene sau cu efect paralizant, dispozitive pentru socuri electrice ori alte obiecte ce pot fi folosite pentru actiuni violente sau de tulburare a desfasurarii normale a derularii evenimentului. Persoanele care vor incalca aceste prevederi vor fi indepartate din zona evenimentului de catre organizatori, chiar cu sprijinul organelor de politie, daca va fi cazul.

Este interzisa orice reclama comerciala sau politica de catre participantii crosului.

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pana la data inceperii competitiei cu obligativitatea anuntarii modificarilor intervenite pe site si la locul de desfasurare a competitiei.