Potrivit prevederile art. 51 și 52 din Ordonanța Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, Primăria Orașului Năvodari pune la dispoziția organizațiilor interesate modalitatea de înscriere în Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor.
Pentru a vă putea înscrie în registru este necesar să transmiteți următoarele documente:
- Cerere de luare în evidență, semnată de reprezentantul legal al organizației, care să cuprindă date de contact (nr. de telefon, adresă de email);
- Copii de pe înscrisurile doveditoare constituirii legale;
- Actul constitutiv și statutul asociației, fundației sau federației, din care să rezulte obiectul de activitate;
- Codul unic de înregistrare fiscală.
Documentele pot fi depunse atât în format fizic la Registratura Primăriei Orașului Năvodari (strada Dobrogei, nr.1), cât și electronic, în format PDF., la adresa de e-mail: secretariat@primaria-navodari.ro (în atenția Compartimentului Monitorizare Proceduri Administrative și Relații Publice).
În situația în care se impune, asociația/ fundația/ federația înscrisă în Registru are obligația de a informa Primăria Orașului Năvodari cu privire la radierea sa și de a prezenta înscrisurile doveditoare aferente.
Pentru conformitate cu documentele depuse, Primăria Orașului Năvodari poate solicita prezentarea documentelor în original.